Az autómtól távolodva

a kocsim történeteként indult... ki tudja, mi lesz belőle...

Friss topikok

Linkblog

HTML

Történések Update, avagy nem jutott jobb cím az eszembe

2010.07.12. 19:22 | mis | Szólj hozzá!

 NA lássuk csak mi történt az elmúlt időkben.

 

Mivel gyakran posztolok {nem nevet} mindíg van miről írni.  Autóügyben semmi változás, "megtanultam" együtt élni a suzukival, sőt, már-már élvezettel előzgetek meg egy-két trabantot, vagy hasonló ellenfelet. Sőt! Múltkor a pirosnál még az IKARUSZT!!! is otthagytam. Ki kell élvezni az élet apró örömeit.

A házfelújítással meg haladok. Azaz inkább haladgatok. Rövid "ezermester" szakmám során rájöttem, hogy a felújítás nem bonyolult dolog, csak az kell hozzá mint a háborúhoz: pénz pénz és persze pénz. Talán már érthető, hogy miért is megy lassabban a kelleténél a dolog. De bár a haladás lassú, mégis látszik hogy előrefele halad. Például két felújítandó ablakból csak egynél törtem össze az üveget. A pesszimista azt mondja, hogy egy ablaknyi a kár, az optimista viszont azt, hogy egy ablakot megspóróltam. Igyekszik az Ember optimista lenni, de nem könnyű, annak fényében, hogy egy ablakot mindenféleképpen ki kell fizetni.

A munkahelyemmel szerencsére minden OK. Sőt, mióta átkerültem egy új részlegre (Multi) minden oldalról csak feljebb vezetett eddig a karrierem. Remélem ez így is marad.

Jut eszembe: vasárnap Veszprém rallye! Remélem, most jobban sikerűl, mint a 2007-es (amikor elaludtam).

 

Ennyit mára. Azt hiszem, hogy ma is megcsillogtathattam írói vénámat (most épp vérszegény vagyok egy kicsit).

 

Bye.

A bejegyzés trackback címe:

https://vectra.blog.hu/api/trackback/id/tr902147140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása