HTML

Az első találkozás 2006.december

2007.08.02. 09:35 | mis | Szólj hozzá!

 

2006. december 51. hét

Ezen a napon is szokásomhoz híven meglátogattam L. barátomat a munkahelyén.Akkor szólt, hogy itt áll egy eladásra váró autó, nézzem meg, tök jól néz ki.És igen. Szerelem volt első látásra. Bár sok problémája volt, Az ÁR és a teljesítmény arány meggyőző volt. Azazhogy előtte még nem éreztem ilyet autóban, amikor a gázpedálra léptem.

Miután az -akkor még- barátnőm is megnézte, egyre jobban meg akartam venni az autót. Mivel mindenkinek tetszett, azonnal utánnaérdeklődtem a lehetőségeknek. Nem drága, de sokat kell még rá költeni - ez volt a válasz.

A bejegyzés trackback címe:

https://vectra.blog.hu/api/trackback/id/tr96130552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása